Jammer, maar de prachtige tentoonstelling over neogotiek in de kerk is definitief afgelopen.
We hebben wel een troostprijs(je) voor je, een korte rondleiding langs al dat moois:
Wil je nog eens in detail door de tentoonstellingspanelen gaan? Kijk dan hier